laupäev, 9. aprill 2016

Laupäev

Kas ma tean täpselt mida ma tahan või on see illusioon,mis muutub aja jooksul. Kas ma oleks pettunud kui ma ei saavutaks seda mida ma soovinud olen. Oskan ma elu lihtsatest asjadest rõõmu tunda. Naljakas on see, et ma võin ühest küljest nii kalkuleeriv olla samas mõne koha pealt impulsiivne. Need iseloomuomadused peaksid teineteist välistavad olema kuid võta näpust. Üks pool annab mulle turvatunde, teine aga särtsu. Elu ei ole sirgjooneline,sel on nii palju keerdkäike, mis ongi Elu suure algustähega. Pole mõtet elada minevikus,meil on tänane päev, kus mõtleme mis saab homme. Aga ärgates ja vaadates mis tänane toob on vabastav, see vabastab sind ahelatest. mis on seotud kohustustega
...täna on laupäev ja võib-olla ei tee ma mitte midagi tähtsat, lihtsalt kulgen kuid ka see pole halb, sest me kulgeme niikuinii, tehes midagi olulist või tehes mitte midagi. Ja kõige olulisem on mitte ennast süüdi tunda kui sa mitte midagi olulist ei tee, maailm sellest seisma ei jää ja mitte midagi halba ei juhtu. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar